Zamówienia i zwroty

Czas realizacji zamówienia:


Większość z oferowanych przez nas towarów dostępna jest w czasie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. W przypadku niektórych towarów, czas realizacji zamówienia, może ulec wydłużeniu ze względu na brak towaru na naszych stanach magazynowych lub naszych dostawców (producentów). W takim przypadku natychmiast poinformujemy Państwa o dokładnym terminie dostawy. 

 
 

Czas realizacji zamówienia jest każdorazowo potwierdzany przez nas pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dzięki temu Klient otrzymuje rzetelną informację o terminie dostawy towaru pod wskazany przez niego adres.

Standardowo, zamówienie wysyłane jest do Klienta po skompletowaniu wszystkich zamówionych przez niego artykułów.Na życzenie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem, istnieje możliwość podzielenia zamówienia na części i wcześniejszego wysłania tych artykułów, które aktualnie dostępne są w sklepie.

      

Zwroty zakupionych towarów

Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w terminie 10 dni (14 dni od 25 XII 2014r.), licząc od dnia jego otrzymania. Towar musi być nieużywany i nieuszkodzony, zapakowany w firmowe opakowanie. Koszt transportu zwracanego towaru ponosi kupujący. W przypadku zwrotu towaru zakupionego z dopiskiem "Transport gratis" kupujący ponosi koszty transportu w obie strony.
 
 

W celu dokonania zwrotu postępuj zgodnie ze wskazówkami:


1.Wydrukuj i wypełnij oświadczenie zwrotu.

Druk oświadczenia zwrotu towaru


2.Zakupiony towar wyślij wraz z oświadczeniem, oryginałem paragonu lub oryginałem faktury vat na nasz adres:

Stylowa Łazienka
ul. St. Batorego 126a
65-001 Zielona Góra

 

 

W przypadku faktur vat warunkiem zwrotu pieniędzy jest dostarczenie podpisanej kopii faktury korygującej.

Przesyłki do których nie załączono ww. dokumentów (oryginału paragonu/oryginału FV oraz oświadczenia o zwrocie), będą odsyłane do nadawcy. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Regulamin Zakupów



Reklamacja zakupionego towaru

W przypadku pojawienia się wady, klient może reklamować zakupiony towar. Należy wówczas niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem w jeden z wymienionych sposobów:

  • telefonicznie na numer infolinii 53 035 53 35,
  • listownie na adres sklepu: Stylowa Łazienka ul. St. Batorego 126a, 65-001 Zielona Góra,
  • drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@stylowalazienka.pl.

Do korespondencji prosimy dołączyć wypełniony druk reklamacji.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl