Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt.
Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon).
Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą
normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.
Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów
gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
- 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent
- 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
- 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima)
Armatura
- 5 lat – gwarancji na szczelność korpusów baterii
- 2 lata – pozostałe produkty w ramach armatury łazienkowej, a w szczególności: panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, przełączniki, perlatory, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także
podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub
bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie
w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez
uprzedniego zawiadomienia; w tym, w trybie reklamacji, elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie
produktów. Zaproponowana kolorystyka w katalogu ze względu na druk może odbiegać od rzeczywistej.