Dane kontaktowe do serwisów poszczególnych producentów
Jeżeli skończyła Ci się gwarancja na zakupiony produkt, podejrzewasz, że działa on nieprawidłowo lub potrzebujesz części zamiennej to skorzystaj z bezpośredniego kontaktu z wyspecjalizowanym serwisem.
Zgłoszenie wady produktu, który jest na gwarancji, dokonasz w zakładce "Reklamacje"
Korzyści:
najszybsza realizacja zgłoszenia,
bezpośredni dostęp do części zamiennych,
profesjonalna pomoc zdalna - wiele spraw można rozwiązać bez konieczności wysyłania produktu do serwisu,
otrzymasz bezpośredni kontakt do regionalnych serwisantów,
serwis wybranych produktów u klienta - serwisant przyjeżdża montuje nowo zakupiony produkt lub naprawia uszkodzony u klienta,
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Wybierając przycisk "Przejdź do sklepu" możesz od razu zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików. Wybór opcji "Dostosuj zgody" przekieruje Cię do okna umożliwiającego dostosowanie ich do swoich preferencji.
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.